meetadfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bize hesabı aktaramasın diye bilerek yaptığı bir şey ve böyle kurulduğu için baştan bize bu hesabını devredip kendilerini çıkamıyor mu
İlk kurulum onların hesabı üzerinden olduğu için zor.Kendileri kabul etmezler uğraşmazlar.Tekrardan oluşturmanızı öneririm