Bu ajansların bilerek yaptığı durumlar.Benden bizden başkası ile çalışamazsın mantığı ile çalışılıyor.
Ekstra Para isteyenleri ile bile denk geldim.O yüzden mevcut müşterilerimin hesabı üzerinden kurulum yapıp o şekilde çalışmak daha sağlıklı
Yani bize hesabı aktaramasın diye bilerek yaptığı bir şey ve böyle kurulduğu için baştan bize bu hesabını devredip kendilerini çıkamıyor mu