gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam c tuşuna basınca makas açılıyor o şekilde kesiyorsunuz da farklı bir şey mi var anlamadığım çok basit de yanlış anlamayın

yok hocam tam tersine ortada ki kesik çizgileri nasıl yok ederim yani hepsini tek bir dosya gibi tek bir ses video gibi nasıl yaparım onu biliyorum sizin dediğinizi