alihanysl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde muhasebecim dilekçe yazdırmıştı ama sgkya gittiğimde oradaki görevli gerekli olmadığını söyledi direkt sildi.
Teşekkür ederim 🙏🏻