Emirrrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir evrak gerekmiyor mu
Normalde muhasebecim dilekçe yazdırmıştı ama sgkya gittiğimde oradaki görevli gerekli olmadığını söyledi direkt sildi.