MrFectum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef baş edemedikleri gibi üstünü kapatmayı tercih ettiler hocam. her depremde olduğu gibi bu depremde de halk yalnız kaldı. ilk üç gün yaşananları sadece yaşayanlar bilir. atv izleyenler ilk gün yardım geldi diyor. deprem çok büyüktü devlet hangisine yetsin diyenleri de gördük. yıllardır deprem uyarıları yapılıyor. imar affı olmasaydı kaçak yapı olmasaydı denetim olsaydı bu hasar yüzde biri olmazdı. olan hasarı da depremin ilk anında müdahale ederek en az kayıpla atlatırdık. ama uzaktan yorum yapmak kolay tabi. elbistan özellikle ikinci depremde yok oldu. kimse bunun ne kadar korkunç bir olay olduğunu yaşamadan bilemiyor. acısı olan insanlar gerçeği biliyor. diğerleri yalan haber yapmaya devam ediyor. geçmiş olsun.
Hocam yardım 1inci gün evet bütün şehirlere ulaştı ama ulaşan yerlerde bile ayrım vardı ben bizzat kendim gördüm belliki göz göre göre ölüme terk ettiler yoksa rönesans rezidansa birton afad kurtarma ekibi gittide hemen 1km ötesindeki kuzeytepe mahallesine nasıl gidemedi bir düşünsünler derim yaşadık gördük.