Merhaba, bugün bir banka taksitli nakit avans kaldırdı. Başka bir banka 6 a düşürdü maksimum taksit sayısını. Başka bir banka maksimum 2 e düşürdü. Diğerlerinde durum ne baktım pek bir değişiklik yok. Şahsi görüşüm krediye yönelim arttırmak ve büyüklüğe göre yapıldı. Sizin düşünceniz nedir? Diğer büyük bankalarda 12 den düşürür mü ya da komple siler mi?

kaynak: Banka uygulamaları ve gelen mailler.