Telefonumu daha iyisini almak için satmak istiyorum. Ne kadar eklemem gerektiğini öğrenmek için ilgili kişiler bilgi verebilirlerse sevinirim.

Telefon iphone11 64gb. Garantisi yok. Ekran camında bir çatlak ve çizik var fotolara ekleyeceğim. Pil sağlığı %81 ve orjinal. Telefonun hiçbir sorunu yok başka. Çizik ezik vb yok. Ne kadara satabilirim sizce?


Fotoda görüldüğü gibi 2 çizik var. Çiziklerin başlangıcında ufak bir çatlak var. Çizikler ve çatlak ekranda değil ekranın üstündeki camda.