Merhaba, Azerbaycan'a gönderilecek bir makine var. Alıcının şirketi yok. Alıcıyı şahıs olarak gösterip gönderebilir miyiz?
Teslim alabileceği bir nakliye şirketini alıcı olarak göstermemin sakıncası var mı? Ayrıca başka yöntemi varsa yardımlarınızı rica ediyorum.