Cevaplariniz icin çok teşekkürler arkadaslar yani kısaca kafamda özetledim yine bi rehberlikceden yardim almayi düsünüyorum da genel olarak neredeyse herkesin düsüncesi 4 yillik ek olarak kafamda ben bu mesleği severek yapacak miyim? Sorusu yine ek olarak bir işte unvan sahibi olabileceğim meslek öğretmenlik gibi tekrardan cok sag olun arkadaslar var olun