Küçüğü, büyüğü kalmadı artık. Kargo ve komisyon oranları ciddi anlamda sıkıntı yaratıyor.
Siz kargodan şikayetçisiniz, bizde komisyondan. Ben tek fiyat politikası uygulamaya çalışıyorum, bakalım nereye kadar gidecek.
Hocam benim kargo konusundaki sıkıntım pazaryeri değil kendi web sitem ve kendi anlaşmam yoksa pazaryerlerinin komisyonları cidden çılgın atıyor %20 komisyon nedir birde üstüne 28 gün parayı kitliyorlar.. Pazaryerlerinin ciddi bir revizyona ihtiyacı var yoksa daha ne kadar devam edebilir satıcılar bu sistemin içinde daha ne kadar devam edebilir bilmiyorum. Zaten bu nedenle tüm planlarımı kendi web sitem üstünde satış yapabilmek için yapıyorum.