Merhabalar kolay gelsin herkese. Son 3 gündür manuel inceleme ve askı sorunu yaşayan varmı.
Sorun genelmi acaba kelimeler başlıklar geç onay alıyor. Onay sonrasındada manuel incelemeye düşüyor