Konu
2 yıllık mı 4 yıllık mı ?
27-04-2023, 14:58:14
#17
mersan
2 yıllık tercih etmeyin. Boşa zaman kaybı. 4 yıllık bir bölüm tercih edin. 2 yıllık okumuş DGS ile mühendislik okuyan biri olarak söylüyorum.