Kendinize şu soruyu sormanızı rica ediyorum: "Ben gerçekten bu bölümü istediğim için mi okuyacağım yoksa hayatımı biraz daha öteleyip, sorumluluklardan kaçmak için mi?"
Bir kamu yönetimi lisans mezunu olarak, uzmanlık alanı vermeyen hiçbir bölümü okumamanızı tavsiye ederim. İşletme uzmanı diye bir meslek yoktur ama İngilizce öğretmeni diye bir meslek vardır.