Bu yazımı hiçbir şekilde din dil ırk ayrımı yapmadan söylüyorum devlet heryerde yardımına devam ediyor diyecek olanlar gitsin hatay antakya kuzeytepe mahallesine bir baksın orda yaşıyan alevi kardeşlerimize aylardır doğru düzgün bir yardım gitmiyor depremin 2. günü ordaydım antakyanın heryerinde kurtarma ekibi varken oraya gitmedi sonra düşünmeye başladım sunni ve aleviyi ayıranlar yüzünden bizim kardeşlerimizle kötü olmamızın sebepleri hep böylemiydi diye gerçekten aşırı derece üzücü bir durum."Birlikte ağlamaktaki tatlılık kadar hiçbir şey kalpleri birbirine bağlamaz." "Milli sınırlar içinde bulunan yurt parçaları bir bütündür; birbirinden ayrılamaz." "Saldırgan düşmanlara karşı birleşmek iken çâremiz, şayet birlik olamazsak, kızgın demirle dağlanmış gibi yanarım!" "Birlikten kuvvet doğar."