Şimdi şöyle bir durum var çok güzel özetlemişsin 2.03 yıldır ekonominin berbat yönetildiğini bas bas bağırıyoruz fakat bu %25 beşciler put trolciler neden öyle diyorum adam resmen tapıyor ya şahsa burada %25 zam diyenler arabası varsa talibim %25 zamlı almaya yok çünkü bir akıllı sizsiniz kardeşim sesinizi çıkaracaksınız eylem yapacaksınız propaganda yapacaksınız tepki göstereceksiniz yok Silivri soğuktur yok Antep yolu düzdür adam laikliği hiçe sayıp nas ve dini konularla ekonomi yönetiyor hangisi çıkıp eylem yaptı hepimiz korkumuzdan kenara çekildik koskoca dünya devi federal Amerikan Bankası faiz arttırıyor enflasyonu önlemek için ve keza diğer ülkelerde biz Şeriat uyguluyoruz sistemimize yok ya büyük Atatürk görmüş ileri görüşlü din ve devlet işlerini birbirinden ayrılacak yargı bağımsız olsaydı nasıl Trump mahkemede hesap veriyor veyahut İngiltere başbakanı Branson corona döneminde millet evinde iken o parti verdi istifa ettirildi biz de koskoca on şehir dümdüz oldu vallahi koyun gibiyiz araçlara %400 ÖTV uyguluyor gülüyoruz sadece yok ya hiçbir konuda birlik olamıyoruz burada olay bizi bu hale getiren ne kiracı ne evsahibi başımızdakiler bilmiyorum ya gerçekten nasıl bir millet olduk sınırlardan afkan Pakistanlı Özbek Suriyeli hintli bu ne la biz de burada kira için birbirimizi yiyelim uyanalım arkadaşlar uyanalım protesto haklarımızı kullanalım eylemci olalım her insana yaptığına doğru olarak kabul ediyoruz ya