kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanın beyni ve kapasitesi o kadar fazlakı 16 saate kolay adapte olur ve full verimli geçer.

Ama işte şuan r10da vakit geçiricem diyosun konuyu editlicem diyosun. Günde 1-2 saatin gitmiş olucak. R10 , sosyal medya, gazete v.s. göz ucuyla bile bakmamanı tavsiye ederim. Öyle bi hedefin varsa r10 bugün son girişin olsun.
her gün değil, en iyi ihtimalle 10-15 günde bir editlerim.
her gün en geç 23.00 yatış olacak, şuan karın ağrısı + bugün fazla uyumuştum gün içinde vs. ondan uyuyamadım. bir de ilk ciddi fazla saatin heyecan gerginliği var üstümde.
birazdan telefonu bırakıp yatış ben sabah 5.30 mesai başlaaaar