İnsanın beyni ve kapasitesi o kadar fazlakı 16 saate kolay adapte olur ve full verimli geçer.

Ama işte şuan r10da vakit geçiricem diyosun konuyu editlicem diyosun. Günde 1-2 saatin gitmiş olucak. R10 , sosyal medya, gazete v.s. göz ucuyla bile bakmamanı tavsiye ederim. Öyle bi hedefin varsa r10 bugün son girişin olsun.