Bayılıyorsunuz her mesajdan duyar kasmaya, yaptığım iş ile buradaki mesajın nasıl bir alakası var?
Ortada şahıs ile dalga geçilen, şahsın hevesini kıracak bir durum yok. Kendi kendinize algı yaratmayın. Attığım mesaj arkadaşı hedef bile göstermiyor, bu benim fikrim. Algı yaratmayın.
Aynen. Yanılmışım özür dilerim.
Konu sahibi arkadaşım günde 16 değil 24 saate çalışsan senden birşey olmaz yani. Bırak çalışmayı