Bizde o dönemlerden geçtik hocam 20 saat çalışacağım, 10 saat çalışacağım deyip çalışamazdık.
Burada en önemli konu saatin önemsiz olduğu ve verimli çalışmaktır. Ben 5 saat çalışıp, sizden daha fazla soru çözebilirim. Ya da siz 1 saat çalışıp, benden daha fazla soru da çözebilirsiniz.
5-6 Saat konu tekrarı, soru çözümü yaparsanız daha iyi olur. Mezun kalmış, kaldıktan sonra da 470 puan almış biri olarak en iyi çalışma şekli budur.
İlk senemde 230 puan almıştım. Günde 5 saat verimli çalışarak güzel başarılar elde ettim. TYT ve AYT ilk giren gruplardandım.
Yakınlarda millet kütüphanesi varsa sabah okula gider gibi gidip etrafında çalışan insanları görünce daha çok çalışma azmi geliyor insanın. Tavsiye ederim umarım başarılı olursun