birşeye de köstek olmasanız şaşarım zaten.
sizin gibi insanlar boş yorum yapmasın diye oraya yazdım " az veya sıfır değilim " diye.
TYT 80 net, AYT 50 net yapıyorum.
50 gün sonunda olabilecek şeyin farkında mısın?
hocam üzgünüm ama max 1-2 hafta içinde burnout olursunuz daha düzenli bir şekilde uzun vadeli çalışmak sizin çok daha yararınıza olur 16 + mola saatleri 8 saatten az uyuyacağınız anlamına gelir bir insan 50 gün boyunca bunu kaldıramaz.