birşeye de köstek olmasanız şaşarım zaten.
sizin gibi insanlar boş yorum yapmasın diye oraya yazdım " az veya sıfır değilim " diye.
TYT 80 net, AYT 50 net yapıyorum.
50 gün sonunda olabilecek şeyin farkında mısın?
köstek olduğumun kanaatine nasıl vardınız?