serkankaraagac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen sizden şirketiniz için kobi vasfı belgesi istenmiştir e-devletiniz ile KOSGEB sistemi üzerinden firmanızı kayıt edeceksiniz ve kobi beyannamesi verecekseniz şirket için bir uzman atanıyor akabinde hemen kobi vasfı belgenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kosgebin karşılıksız hibelerinden faydalanabilmeniz için şirket kuruluşundan 1 gün önce girişimcilik belgenizi almanız gerekir ve ayrıca Sgk’lı gözüktüğünüz müddetçe o hibelerden faydalanmazsınız.
herhangi bir hibe talebim yok benim zatwn. çok teşekkür ederim