Maalesef, enflasyon gibi ekonomik problemler ülkemizde sıklıkla baharın yazı özleten serinliği gibi uzatıp çekiştirerek devam etmekte, bu da finansal istikrarın sıcacık güneşi gibi kendini hissettirmesi gereken yerde kendini hissettiremiyor güzel ülkemde...karşılık yoksa? ne var hiiçç.. buzzz gibiyiz, stresliyiz, gerginiz

Ev sahipleri, finansal piyasanın kötü gidişatından kaynaklanan kayıplarını kira zamlarıyla telafi etmeye çalışırken, kiracılar ise bu telafi çabalarının altında ezim ezim eziliyor ama suçlusu ev sahibi ? nerede yanlış bakıyoruz acbaa kimine göre ev sahipleri, kiralık evlerini birer yatırım aracı olarak gören yatırımcılar gibi hareket ederken, kiracılar ise bu ev sahplerinin yatırım amaçlı kiralama / zamlama hususlarını hiçe sayıyor görmezden geliyor haksız buluyorlar peki ama keyiften mi yapıyorlar...sahi burda benim gördüğüm tek şey var ev sahipleri, finansal okyanusun dalgaları arasında seyreden gemi kaptanları gibi, kira zamlarıyla dalgalanmaları dengelemeye çalışırken, kiracılar ise bu dalgalanmaların arasında adeta bir sal gibi sallanarak hayatta kalmaya çalışacaklar fakat bu zamları soracakları kapı ev sahipleri olmamalı, zira kişisel olarak görüşüm enflasyon %500+