selamlar ,
10 aylık ltd bir işletmem var . halihazırda baska bir sirkette işim olduğu için ve aynı zamanda sgkmı burası ödediği için hiç bu kosgeb işlerine bakmadım bile. bankadan ticari kredi kullanacağım. kosgeb belgesi istediler . bunu ne kadar sürede ve nasıl alırım. dediğim gibi girişimcilik vs desteklerle ilgilenmediğim için hiç bakmadım desem yeridir
Muhtemelen sizden şirketiniz için kobi vasfı belgesi istenmiştir e-devletiniz ile KOSGEB sistemi üzerinden firmanızı kayıt edeceksiniz ve kobi beyannamesi verecekseniz şirket için bir uzman atanıyor akabinde hemen kobi vasfı belgenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kosgebin karşılıksız hibelerinden faydalanabilmeniz için şirket kuruluşundan 1 gün önce girişimcilik belgenizi almanız gerekir ve ayrıca Sgklı gözüktüğünüz müddetçe o hibelerden faydalanmazsınız.