O hastalıktan çok çektik... küçüklüğümden beri 15, 20 kez ambulansa binmişimdir.
Babamın ritim bozukluğu vardı uzun yıllar önce... bir anda nabız 200 üzeri oluyordu ve çok kötü bir durum.
Sorun nasıl çözüldü derseniz, ritim bozukluğu yapan damarı yaktılar ve bir daha olmadı çok şükür.
Çok geçmiş olsun.