her konu herkese sıkıcı gelebilir. her sıkıcı yorumunu dikkate alırsak forumun kapanması gerekir. yine de görüş görüştür tabi
Teknograf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bu muhabbetler de sıktı iyice