Maaşlara 2-3 ayda bir zam gelince konuşmazlar,
Yılda 1 eve gelen zamma dünyayı yakarlar.
Bundan sonra zaten ev sahibi olamazlar. 5 yıl oturduktan sonra da mecburen memlekete dönecekler. ( 5 yıl dolunca emsal kira talep etme hakkı var mal sahibinin )
5 yıl sonra da daireden çıkıp yeni bir yere girme şansı olamayacak kiracıların, mevcut düzende devam edersek : )