dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gollü bekleniyorsa istatistikler onu söylüyorsa 0-0 biter
Nesine yorumcularının daima tam tersini dinleyin
GURCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence çok güzel bir maç olacak ama okan hocam bu maçı bırakmaz Beşiktaşa.
Galatasaray için hayati maç denilebilir ama şenol hocam hırslı bir şekilde kazanacak gibi