Aslan avına çıkıyoruz
Galatasaray 2 1 alır diyorum.
Çok zor hocam, Vodafone park ama hadi bakalım zevkli derbi olsun
Bu saatten sonra Fenerbahçemizin Şampiyon olma şansı çok azdır. İhtimal varmıdır vardır ama çok zordur.
Maç berabere bitecek gibi geliyor bana.
Galatasaray yenilirse Fenerbahçe de yenilir. Yüzümüz gülmedi Fenerbahçeden yana.
Maç 2-2 bitebilir.
Fenerlilere Sabır diliyorum
Beşiktaş alır Fener şampiyon bitirir ttde win alıp
Fener arsenal gibi takım onuda değerlendirin hocam