Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum bu olucak

Aslan avına çıkıyoruz
AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray 2 1 alır diyorum.
Çok zor hocam, Vodafone park ama hadi bakalım zevkli derbi olsun
rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saatten sonra Fenerbahçemizin Şampiyon olma şansı çok azdır. İhtimal varmıdır vardır ama çok zordur.

Maç berabere bitecek gibi geliyor bana.
AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray yenilirse Fenerbahçe de yenilir. Yüzümüz gülmedi Fenerbahçeden yana.

Maç 2-2 bitebilir.
Fenerlilere Sabır diliyorum
oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş alır Fener şampiyon bitirir ttde win alıp
Fener arsenal gibi takım onuda değerlendirin hocam