sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam 750.000 TL'lik araba biniyor evde iki kişi çalışıyorlar toplam maaşları 35-40 bin tl arasında, piyasa kira değeri 7000 TL olan evde 2000 TL'ye oturmak için mücadele veriyor ne güzel dünya, herkes kendi cebini düşünüyor. Oldu olacak adam evi kiracıya hibe etsin.

Bu yazdıklarımı bizzat realde gördüğüm birinden örnek verdim, herkes üstüne alınmasın lütfen.
Bizim kiracıyı yazmışsın hocam
1m Liralık araca biniyor. 7kyı bırakın , 10-15k emsal daire olan yerde 3kya oturuyor . Onuda 3-5 ay önce yaptık. Geçen sene 1400 TLdi.