Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sermaye benden yapacaksan olur
gfdnjkgengndkfg bu işin kötü tarafı lekelenmeye çok müsait iş bir kusurlu müşteri olsa direk dükkanın içinden geçiyorlar çok riskli diğer gıdalara göre