Myvina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
Teşekkürler

GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırkı olsun hocam elinde paralansın
Teşekkürler hocam
Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun
Teşekkür ederim
SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun
Sağ olun hocam
greandes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun kasanın birebir aynısını 2 ay önce kadar aldım sadece ekran kartı yok, psuya kadar aynı. Sorması ayıp ne kadar masraf ettin sadece kasa için? ve ekran kartı fiyatı nedir
Ekran kartı fiyatı 8k hocam sadece kasa için hesaplama yapmadım. Faturadan hesaplayıp dönüş yaparım akşam
sisyatek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce burada bir satış konusu açmıştım.
CİHAZ

Bunu 18.000 TL'ye satışa koymuştum.

GPU KARŞILAŞTIRMA

Nasip artık, ihtiyacı olan var ise, bu iki cihaz mevcut.
CİHAZ 1
CİHAZ 2
İyi satışlar