Dostum İzmirdeyim bende. Valla ciddi ciddi tezgah alıp kurdurayım bir gence diyorum. Seyyarlar nasıl cadde üstünde kuruyorlar o merak konusu devletten izin/yer alıyorlar mı acaba ?
izmirde hiç bir seyyar izin almıyor. zaten ses eden karışan da yok. burada halk kendi kendini yönetici

sen nerden yedin kokoreci belki benim söylediğim yerdir.