izmir'de de çok pahalı kokoreci geçtim ayranı 30 tl'ye satıyorlar. Artık mesele ekonomi vs değil bence. millet zamlı almaya alıştı esnafta yapıştırıyor ha bire. ben beyaz eşyacıyım 3 aydır zam gelmedi, aralık ayıyla aynı fiyata hatta bir çok üründe daha düşüğe mal satıyoz bu marketciler. yemek sektörü ve giyimciler vs canımızı aldı.
Dostum İzmirdeyim bende. Valla ciddi ciddi tezgah alıp kurdurayım bir gence diyorum. Seyyarlar nasıl cadde üstünde kuruyorlar o merak konusu devletten izin/yer alıyorlar mı acaba ?