Konu
Reklamında bir adabı olur arkadaş..
25-04-2023, 23:53:13
#8
Turkishli
Bana da sürekli "Doğum günü bonusun yüklendi" diye mesaj atıyorlar. İlla birilerinin doğum gününü tutturuyorlardır.