ilerihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok büyük geçmiş olsun..artık baktığımız zaman böyle çok kişi var... konuşması anlatması bakıyorsun insana adam ne güzel konuştu çok iyi biri filan deniyor ama işin sonunda bakmışsın üzülen taraf sen oluyorsun malesef..
Aynısı hocam. Belki cidden işi yapabilecek seviyedeydi.