Bir ara fena bozmuştum ama 1 aydır diyetteyim ve paketli ürünler, abur cubur falan yemiyorum... küçük tabak büyük porsiyon yiyorum... geceleri yemek yemiyorum.
1 ay önce kötüydüm baya günlük 200 300 TL harcıyordum ama bırakmam lazımdı... spora da gittiğim için yağ oranım arttı.