obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu karavanlarda tuvalet olayı nasıl oluyor torbaya - torbadan çöpe mi yoksa farklı bir sistem mi
Kendine ait bir deposu oluyor onu dolunca boşaltman gerekiyor