Dün sigorta şirketini aradım.
Aracım için 2900 TL sigorta ücreti çıktı. IMM karşılama oranı 120.000 TL. Bu paralara araba mı kaldı piyasada arkadaş. IMM oranı çok düşük dediğimde 1.000.000 TL poliçe için 3500 TL fiyat verdi. 600 TL ucuz yaptırıp ilerleyen günlerde olası bir kaza sebebiyle kat kat fazla ödemek yerine şuan 600 fazla vermek daha iyi bir fikir.
Nacizane tavsiyem aracınıza kasko yaptırıp yaptırmamak tercih meselesi. Sigorta yaptırırken en düşük fiyatı A firması veriyor diye gidip o fiyattan sigorta yaptırmayın. Özellikle ihtiyari mali mesuliyet oranın ne kadar olduğunu sorun ve ona göre aracınızın sigortasını yaptırın.