Geçmiş olsun
Kasko fiyatları çok çok artmış. Bu zamanda bence araç alınmaz.
Tercih meselesi hocam.
Fakat ben yapıyorum.aracin değeri 1.5 m tl. Sigorta ve kaskolarla 19 k TL çıkıyor.
Zincirleme kaza veya ölümlü kaza da arabayı satsan kan parasını ödeyemezsin. Birde hatalıysan hayatın kararır. 3 - 5 kuruştan kaçarken hayatından olursun.