Emeklilikte yaş konusunu da tayyip çıkardı ama bir çok kolaylıkta sağladı bunlar üzerine çok düşündüklerini sanmıyorum zamanla oturacaktır sistem yerine
1-2 sene önce asla olmayacak çoğu ülke bu şekilde battı kimse erken emeklilik beklemesin demişti hocam ondan diyorum yani olmayacak çoğu şey seçim sayesinde oluveriyor umarım daha da iyileri olur gençlerede yarar bir şeyler gelir.