Hocam, karakola gittik. Sulh mahkemesine gidin dediler. Şimdi de adliyeden biriyle görüştük, o da noterden önce ihtar cekmek lazim dediler. Dediğiniz gibi polis gitse iyi olurdu ama işlem yapmadılar.. Dediğiniz gibi polis gitse daha hızlı çözülürdu. Olmadı en kötü apartmandaki huzursuzluktsan dolayı imza toplayıp çıkartmaya çalışmak en hızlı yol olcak..
Polise gitsen ne olacak? Polis birsey yapamaz ki. Ortada bir tehdit olmadıkça polislik bir durum yok
Sizin söylediğiniz gibi öyle kolay olmuyor ya da dengesiz arkadaşın dediği gibi olmuyor.
Yapman gereken, tüm ödemeler hesaba geliyorsa burada bir eksiklik varsa sana hak doğar.
İhtarı çekince o kadar kolay da hemen çıktı olmuyor. Bekleyeceksin...
Yani malinla rezil oluyorsun
Avukata danışın en garanti yol bu.