DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zabıta ile polisi üstüne jandarmayı ve onun üstüne bekçi tayfalarını aynı anda yığın anında çıkar

mahkemeye düşerse kaç yıl sürer belli olmaz

bu ülke de ne yaptın o an yaptın yoksa gerisi hikaye

%25 sözüm ona kanun çıkardılar uyulmadı hatta kanun yüzünden ev sahibi ile kiracı birbirine girdi

şimdi sözüm ona %25 kira zammı kanunu uzatacaklarmış yine kimse uymayacak

yani mahkeme işi tutmaz oldu bitiiye getirin tüm güvenlik güçlerini aynı anda arayın

hatta itfaiyeyi bile
Hocam, karakola gittik. Sulh mahkemesine gidin dediler. Şimdi de adliyeden biriyle görüştük, o da noterden önce ihtar cekmek lazim dediler. Dediğiniz gibi polis gitse iyi olurdu ama işlem yapmadılar.. Dediğiniz gibi polis gitse daha hızlı çözülürdu. Olmadı en kötü apartmandaki huzursuzluktsan dolayı imza toplayıp çıkartmaya çalışmak en hızlı yol olcak..