Zabıta ile polisi üstüne jandarmayı ve onun üstüne bekçi tayfalarını aynı anda yığın anında çıkar
mahkemeye düşerse kaç yıl sürer belli olmaz
bu ülke de ne yaptın o an yaptın yoksa gerisi hikaye
%25 sözüm ona kanun çıkardılar uyulmadı hatta kanun yüzünden ev sahibi ile kiracı birbirine girdi
şimdi sözüm ona %25 kira zammı kanunu uzatacaklarmış yine kimse uymayacak
yani mahkeme işi tutmaz oldu bitiiye getirin tüm güvenlik güçlerini aynı anda arayın
hatta itfaiyeyi bile
Hocam, karakola gittik. Sulh mahkemesine gidin dediler. Şimdi de adliyeden biriyle görüştük, o da noterden önce ihtar cekmek lazim dediler. Dediğiniz gibi polis gitse iyi olurdu ama işlem yapmadılar.. Dediğiniz gibi polis gitse daha hızlı çözülürdu. Olmadı en kötü apartmandaki huzursuzluktsan dolayı imza toplayıp çıkartmaya çalışmak en hızlı yol olcak..