Zabıta ile polisi üstüne jandarmayı ve onun üstüne bekçi tayfalarını aynı anda yığın anında çıkar

mahkemeye düşerse kaç yıl sürer belli olmaz

bu ülke de ne yaptın o an yaptın yoksa gerisi hikaye

%25 sözüm ona kanun çıkardılar uyulmadı hatta kanun yüzünden ev sahibi ile kiracı birbirine girdi

şimdi sözüm ona %25 kira zammı kanunu uzatacaklarmış yine kimse uymayacak

yani mahkeme işi tutmaz oldu bitiiye getirin tüm güvenlik güçlerini aynı anda arayın

hatta itfaiyeyi bile