Zabıta ile polisi üstüne jandarmayı ve onun üstüne bekçi tayfalarını aynı anda yığın anında çıkar
mahkemeye düşerse kaç yıl sürer belli olmaz
bu ülke de ne yaptın o an yaptın yoksa gerisi hikaye
%25 sözüm ona kanun çıkardılar uyulmadı hatta kanun yüzünden ev sahibi ile kiracı birbirine girdi
şimdi sözüm ona %25 kira zammı kanunu uzatacaklarmış yine kimse uymayacak
yani mahkeme işi tutmaz oldu bitiiye getirin tüm güvenlik güçlerini aynı anda arayın
hatta itfaiyeyi bile