kirasını aksatmadan oturuyorda 10 yıl boyunca sözleşme yenilenir. eğer ev sahibinin başka bir mülkü yoksa alt yada üst soyu geçececekse eve ancak o şekilde çıkarabilir. ama birden fazla evi varsa çıkaramaz. önce ihtar çekmesi gerekli ama sözleşmenin bitiminden 6 ay önce ihtar çekmesi laızm. sözleşme her yıl kiracı sözleşmeyi fes edene kadar otomatik yenilenir ve sadece 10 yıl geçmeyene kadar kiracı bozabilir sözleşmeyi.