4 kardeş ortaklaşa arsa satın alıyor, 3 kardeş ölüyor ve çocukları arsayı satmak istiyor, ama dedeme biz satalım, senin payını herkes ayrı versin diyorlar ve satıyorlar ama 1 i hariç 2si vermiyor. Bunları dava vs edebilir miyiz.

Tapu vs sadece büyük kardeşin üzerine olduğu için bizimle bağlantısı yok,dava zor gibi ama ginede bi sorayım dedim belki bişi çıkar