Ben de herhalde forumun en eski kadın üyelerinden biriyim. Hatırı sayılır ticaretlerim de oldu. Hiç bir noktada kadın olmamdan ötürü herhangi bir negatif ya da pozitif ayrımcılığa uğramadım. Konu sahibinin sorusunda da bir sakınca görmedim