Herkesin bakış açısı, beğeni ölçüsü farklıdır ancak samimi olmak gerekirse ben XXX TL vermem hocam.
Yani 100 TL'ye vereyim size deseniz, almam yani.

Görüş sorduğunuz için yazdım, kırılmayın, kızmayın.

Bir başkasına göre belki daha değerlidir ama dediğim gibi, bende durum böyle.