Ailem 3 ay ehliyet al diye ikna etmeye çalıştı
Araba sürmekten nefret ederim. En son zamlanacak dedikleri için gittim aldım. Sürücü kartını bile çıkarttırmadım Nedense içimde hiç araba hevesi yok